Pytania i odpowiedzi

  1. W jakim okresie trwa Loteria?

    Loteria trwa od 05.12.2016 r. do 06.03.2017 r.

  2. W jakim okresie mogę wykonać transakcje BLIK, aby były uwzględnione w Loterii?

    Uwzględniamy transakcje BLIK wykonane w okresie od 05.12.2016 r. do 04.03.2017 r.

  3. Kto może wziąć udział w loterii?

    W Loterii mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 13 lat i mieszkają na terenie Polski.

  4. Czy potrzebuję aplikacji mobilnej mojego banku, aby wziąć udział w Loterii?

    Tak, niezbędna jest aplikacja jednego z banków: Bank Millennium S.A., PKO Bank Polski S.A., ING Bank Śląski S.A., BZ WBK S.A., Alior Bank S.A., Getin Noble Bank S.A., mBank S.A. oraz aplikacje mobilne „Orange Finanse” i „T-Mobile Usługi Bankowe”.

  5. Gdzie można dokonywać transakcji?

    Prawie wszędzie! W sklepach stacjonarnych, sklepach internetowych, wypłacając gotówkę oraz wykonując natychmiastowe przelewy BLIK bezpośrednio na numer telefonu innego Użytkownika BLIKA.

  6. Ile nagród dziennie może wygrać jeden Uczestnik?

    Jeden Uczestnik może wygrać jedną nagrodę danego typu (pierwszą wylosowaną) w losowaniach organizowanych danego dnia.
    To znaczy, że jeśli spełnisz wszystkie warunki, możesz tego samego dnia wygrać np. nagrodę o wartości 100 zł i 1000 zł!

  7. Jakie nagrody są do wygrania w Loterii?

    Do wygrania jest wiele nagród pieniężnych! Wśród nich:

    • 100 000 zł - 1 nagroda główna
    • 10 000 zł - 3 nagrody w miesiącu kalendarzowym (łącznie 9 w trakcie Loterii)
    • 1 000 zł - 1 nagroda dziennie (łącznie 90 w trakcie Loterii)
    • 100 zł - 10 nagród dziennie (łącznie 900 w trakcie Loterii)
  8. Czy muszę wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych?

    Tak, to konieczne do wzięcia udziału w Loterii.

  9. Jak wziąć udział w losowaniu?

    Należy zarejestrować się w serwisie www.blikomania.pl, dokonać co najmniej jednej Transakcji BLIK oraz zapoznać się z Regulaminem Loterii dostępnym na stronie www.blikomania.pl

  10. W jakich godzinach Transakcje BLIK są rejestrowane w systemach bankowych?

    Transakcje BLIK są automatycznie rejestrowane w systemach bankowych w godzinach od 00:00”00 do 23:59”59 każdego dnia trwania Loterii.

  11. Ile nagród mogę wygrać w trakcie trwania Loterii?

    Można wygrać dowolną liczbę nagród! Warto pamiętać, że jedna nagrodzona Transakcja BLIK nie jest nagradzana w kolejnych losowaniach.

  12. Kiedy odbywa się pierwsze losowanie w Loterii?

    Pierwsze losowanie odbywa się w dniu 06.12.2016r. z uwzględnieniem Transakcji BLIK z dnia 05.12.2016r.

  13. Kiedy odbywają się losowania nagród?

    Losowania odbywają się każdego dnia w dni robocze, tj. do losowań w dniach przypadających we wtorek, środę, czwartek i piątek brane są pod uwagę Transakcje BLIK z dnia poprzedniego z godz. 00.00”00 do 23.59”59. Losowania w poniedziałki dotyczą zarejestrowanych Uczestników, którzy dokonali Transakcji BLIK w piątek od godz. 00.00”00 do godz. 23.59”59 , w sobotę od godz. 00.00”00 do godz. 23.59”59 i w niedzielę od godz. 00.00”00 do godz. 23.59”59.

  14. Jaka jest kolejność losowania nagród wg ich wartości?

    W pierwszej kolejności losowane będą nagrody o wartości 100 zł, a następnie nagrody o wartości 1 000 zł. Jeżeli w danym dniu zgodnie z kalendarzem losowań losowane są także nagrody o wartości wyższej, wówczas kolejne losowanie dotyczy nagrody o wartości 10 000 zł, a następne nagrody głównej o wartości 100 000 zł, przy czym do losowań tych nagród są brane Transakcje BLIK z okresu wskazanego w kalendarzu losowań, z wyjątkiem jednego piątku kiedy wypada Święto tj. 6.01.2017r.

  15. Kiedy odbywa się ostatnie losowanie w Loterii?

    Ostatnie losowanie odbywa się w dniu 06.03.2017 r. z uwzględnieniem Transakcji BLIK od dnia 05.12.2016 r. do dnia 04.03.2017 r. zgodnie z kalendarzem losowań.

  16. Zarejestrowałaś/eś się na stronie www.blikomania.pl, ale nie dostałaś/eś maila z linkiem aktywacyjnym. Co zrobić?

    Czasem może zdarzyć się tak, że e-mail z linkiem aktywacyjnym trafi do spamu/kosza/sekcji "oferty" w Twojej poczcie. Jeśli tam też go nie ma, skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres kontakt@blikomania.pl - wyślemy link aktywacyjny ponownie.

  17. Podałaś/eś błędny adres mailowy w formularzu rejestracji i nie możesz dokończyć rejestracji klikając w link aktywacyjny w wiadomości e-mail. Co dalej?

    Nie martw się, rejestracja w loterii wciąż jest możliwa! Wystarczy, że skontaktujesz się z nami pisząc wiadomość na adres kontakt@blikomania.pl z krótkim opisem sytuacji.

  18. Zarejestrowałeś aplikację Alior Bank i chcesz zarejestrować T-Mobile Usługi Bankowe lub odwrotnie?

    Można zarejestrować tylko jedną aplikację wydaną przez dany bank. Dostawcą bankowym T-Mobile Usługi Bankowe jest Alior Bank, dlatego jedna osoba nie może zarejestrować obu aplikacji.

  19. Zarejestrowałeś aplikację mBank i chcesz zarejestrować Orange Finanse lub odwrotnie?

    Można zarejestrować tylko jedną aplikację wydaną przez dany bank. Dostawcą bankowym Orange finanse jest mBank, dlatego jedna osoba nie może zarejestrować obu aplikacji.

  20. Zarejestrowałeś się do loterii, a teraz chcesz zrezygnować z udziału. Jak to zrobić?

    By zrezygnować z udziału w loterii należy przejść do zakładki "Kontakt" i we właściwym polu wpisać adres e-mail podany w czasie rejestracji. Pamiętaj, jeśli na jeden adres e-mail dokonałeś kilku zgłoszeń, wszystkie zostaną usunięte. Jeśli chcesz zrezygnować z jednego swojego konta, skontaktuj się przez kontakt@blikomania.pl.